Coney Island o “Crazy Island”?

22 Agost 2009

  • L’estrambòtica Coney Island

18coney-600

Havia sentit a parlar de Coney Island i la primera vegada que vaig estar als EUA em vaig quedar amb les ganes d’anar-hi però queia lluny de Manhattan, al sud de Broklyn, i no tenia temps.

Aquest cop m’hi he acostat: la distància no ha estat excusa ja que tenia temps… M’imaginava com un gran fira d’atraccions vora la platja i, més o menys, ha estat així.

No és la típica fira d’atraccions que et pots torbar al nostre país on predominen les atraccions que proporcionen una certa adrenalina. A Coney Island predominen un altre tipus d’atraccions: econòmiques, no sé fins a quin punt ètiques i, això sí, molt americanes!

  • La serp amb cap de dona

3706466599_3261a217e7

Dins una caseta resulta que pagant mig dòlar (uns 0.4 cèntims d’euro) pots veure a una serp que, casualment, té la cara de dona. No vaig entrar però sona a ‘tongo’…

  • La dona més petita del món, de dues polsades

2659470209_4d2ba5940a

Diuen que ve de Tailàndia i per 0.5 dòlars també la pots veure tancada en una caixa de vidre. A la caseta en la qual s’ubica et recomanen que li parlis anglès perquè així n’està aprenent. Diuen que fa com dues mans “normals” de persona. No vaig entrar però sincerament no m’ho crec.

  • La rata més gran del món

2009_ConeyIslandCapybara

Un a caixa d’uns dos metres de llargada, un d’amplada i també un de fondària  representa que ha d’albergar una gran rata. Jo no sé si l’han fet créixer com els pollastres: amb molta lluny, donant-li menjar compulsivament i amb molt llum. No obstant dubto que aquest tipus de mamífer  pugui ser d’aquesta mida. No vaig entrar tampoc, pel que em vaig estalviar el mig dòlar.

  • Fira d’atraccions

A Coney Island , per sort, també hi havia coses normals: la mítica muntanya russa que toca el mar, el famosa noria amb vistes a NYC, les casetes on sortegen regals, una espècie d’ascensor gegantí…

  • Vídeo de KM 33

PD: totes les fotografies les he buscat al Google.

Anuncis

Deixa un comentari

