Concert dels Manel

12 Mai 2009

Ahir, dilluns dia 11 de maig, dia de Sant Anastasi patró de Badalona, va tenir lloc a la Plaça de Font i Cussó el concert dels Manel (Guillem Gisbert, Martí Maymó, Roger Padilla i Arnau Vallvé), el que es pot considerar el grup revelació nacional de l’any! Aquest acte estav inclòs dins de la programacióó musical de les Festes de Maig que va comptar també el passat divendres amb un concert de Gossos a la Plana.

Va ser un èxit de públic, fet que va evidenciar la incapacitat de l’Ajuntament en organitzar bé un esdeveniment. Es parla que els Manel han estat tot un fenomen aquest any, potser per això aquest espai es va quedar petit, ja que el consistori no va preveure que la seva popularitat portaria molta gent.

No obstant hi havia algunes qüestions que es podien haver resolt malgrat tot. La ubicació de l’escenari no facilitava la visibilitat a tot el públic. El so no arribava de forma homogènia a tots els racons de la plaça i, de fet, des dels laterals costava d’escoltar. Tenint en compte la gran afluència de públic s’hauria d’haver previst no posar cadires a la part central. Potser la data tampoc era l’adequada -dilluns abans de feiner- i tampoc, en general l’indret-.

En tot cas és un orgull que Badalona hagi acollit la presentació del disc Els Millors Professors Europeus. Caldria però que l’Ajuntament tingués en consideració qüestions bàsiques de cara a l’organització d’esdeveniments multitudinàris de cara a l’any vinent, de cara a la Capital de la Cutura Catalana 2010!

2 Responses to “Concert dels Manel”

  1. Cua Says:

    Jo vaig estar-hi i estic totalment d’acord. No vaig poder accedir a l’espai “interior”, i vaig haver de seguir el concert des de les escales laterals, mantenint un precari equilibri i sense sentir gairebé res (no parlem de veure…). Total, vaig aguantar 3 cançons en aquestes condicions i vaig marxar, com molta gent.

    Una llàstima perque el públic que s’havia aplegat tenia moltes ganes de veure Manel en directe, i va ser una ocasió fallida. Per cert, em vaig desplaçar des de Barcelona, per res. Bueno, per res no, els frankfurts del carrer del Mar estan molt bons! 😉

    • Roger Says:

      A veure si ho milloren de cara a un altre any i els de fora de Badalona us emporteu una millor imatge de la que diuen que serà l’any vinent la capital de la cultura catalana!


Deixa un comentari

